poniedziałek, 7 lipca 2014

28. PoP Art GIRL - crying girl!

O tak! Od teraz jestem dyplomowaną wizażystką, a dokładniej wizażystą-stylistą-charakteryzatorem!
Na obronę pracy dyplomowej wybrałam temat Pop Art.





Jakby nie było jest to dość niewdzięczny i trudny temat do przedstawienia.
Niestety praca, chociaż nie wiem jak się starać nigdy do końca staranna nie wyjdzie- powód: zbyt dużo takich samych elementów- kropki. Próbowałam wielu wielu metod, najlepszą okazała się gąbka do tapowania choć i to nie było do końca dobre.

Moją pracę, możemy zaliczyć do body painting'u. Malowałam ręce, nogi, dekolt oraz oczywiście całą głowę.



A skąd brałam inspiracje do pracy?

Moją inspiracją był obraz Roy'a Lichtenstein'a Crying Girl z 1964 roku. Przedstawia on kobietę uwikłaną w trudny romans z zaborczym mężczyzną.


 inne inspiracje : pop-art
Namęczyłam się niezmiernie stęplując moją modelkę, Ale efekt był nieziemski!.

A co do stylizacji!

Sukienkę wybrałam w stylu lat 60'tych, ponieważ w tych czasach ten nurt w sztuce był popularny.
Do tego zrobiłam charakterystyczne broszki i spinki w kształcie wybuchów czy innych dzięków, zostawiam link jeśli chcesz zobaczyć jak zrobić taką broszkę/spinkę diy broszka/spinka!.




 Efekt jaki osiągnęłam jest naprawdę bardzo imponujący. Zmieniłam swoją modelkę nie do poznania!


See you soon!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz