wtorek, 1 kwietnia 2014

15. SERIA DEKADY: 1920's!

Makijaż lat 20 kipi seksem, wyrafinowaniem i odwagą.

Bazą jest porcelanowa twarz, gładka bez skazy.
W mojej interpretacji oka mocno zaznaczyłam kąciki: wewnętrzny jak i zewnętrzny czarnym cieniem, aby nadać oku głębi. Na środku chcąc nadać spojrzeniu tajemniczości wybrałam butelkowy odcień zieleni.
Dolną powiekę zaznaczyłam czarnym eyelinerem. W tym typie makijażu charakterystyczną cechą jest nadanie oku krągłości, więc unikami wszelkich wyciągnięć.
Makijaż dopełniłam soczystą czerwienią na ustach.

Oto moje lata 20'ste w troszkę nowocześniejszej wersji.

Więcej inspiracji szukaj tu 20's!







Jeśli wybieracie się na party w stylu lat 20'stych nie zapomnijcie o odpowiednim stroju oraz fryzurze!

Strój:
kroje chłopczycy
sukienki o kształcie litery H
bezkształtne, proste, koronkowe
sukienki za kolano
kapelusiki

Fryzura:
a la garconne
opaski na czole
chustki na głowie


fryzura a la garconne
See you soon!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz