czwartek, 24 kwietnia 2014

18. Nowości w kuferku!

Jak każda kobieta, tak i ja wybrałam się po rabat -49% w Rossman w tym tygodniu na podkłady, pudry, róże oraz korektory.
Trochę ubolewa nad tym mój portfel, ale przecież potrzebowałam nowego podkładu oraz pudru (wytłumaczenie każdej kobiety...). Dobrze, że nie używam za często różu i się na nic nie skusiłam!





A oto moje zdobycze:

Rimmel Stay Matte Primer 

Pojemność: 30 ml
Cena regularna: 21,99 zł.

Opis producenta:  Produkt 3w1. Można go używać samodzielnie jako bazę pod makijaż lub jako wykończenie na makijaż- dodatkowa warstwa matująca. To super propozycja na "dni bez podkładu". Idealna trwałość do 12 godzin. Lekka formuła, nie zatyka porów.

Gdy zobaczyłam ten produkt na półce (a było to już jakiś czas temu) bardzo mnie zaintrygował i chciałam go wypróbować. Z racji tego, że w swoim kuferku brakuje mi takiego produktu skusiłam się właśnie na niego. Niepokoi mnie jednak jego matująca formuła oraz czy mimo zapewnień producenta nie będzie zatykał porów.





Rimmel Stay Matte - podkład 

pojemność 30 ml
cena regularna: 22,99zł

Opis producenta: Nowy podkład Rimmel Stay Matte zapobiega świeceniu się cery, a dzięki zastosowaniu mikrosferycznych pudrów skóra jest jedwabiście gładka i miękka. Lekka, kremowa formuła podkładu wyjątkowo łatwo rozprowadza się na skórze, a w połączeniu z emulgatorami żelowymi płynnie i równomiernie łączy się ze skórą bez rolowania się i efektu maski. Matowe wykończenie zawdzięcza opatentowanej japońskiej formule żelu pielęgnacyjnego. Zawarty w podkładzie kaolin zapewnia matową, lecz promienną cerę. Zawiera bardzo lekki matujący puder, wszystko po to, by stworzyć nieskazitelne, jedwabne, wolne od błyszczenia się wykończenie makijażu, które utrzymuje się cały dzień, pozostawiając skórę świeżą i naturalnie matową. 


Używam ten podkład od jakiegoś miesiąca tylko w innym odcieniu więc moge wyrazić o nim swoją opinie. Uważam, że ten produkt w porównaniu do ceny to jest HIT! Jeśli szukasz podkładu matującego to jest właśnie to! 
Produkt ten utrzymuje się i matuje na długo, nie daje efektu maski, nie ciemnieje. Praktycznie wszystko co mówi producent się sprawdza (co rzadko się zdarza).
Jedyną wadą tego produktu jest konsystencja musu, po prostu nie przepadam za takim rozwiązaniem, jednak za taką cenę nie spotkałam się z lepszym podkładem matującym. W połączeniu z pudrem ryżowym PAESE nie wymaga poprawek przez co najmniej 8h.

recenzja wizaż



 Perfecta Make up fluid kryjący - formuła nawilżająca

pojemność 30 ml
cena regularna: 18,99zł

Opis producenta: Nowoczesny fluid o właściwościach nawilżających:


Gwarantuje:
- Wysoki stopień krycia
- Perfekcyjny kolor bez efektu  maski
- Trwały efekt przez wiele godzin
- Pielęgnację skóry (zawiera: kwas hialuronowy, squalan, witaminy A, E, C i B5)

Szukałam czegoś nawilżającego do tego podkładu Stay Matte. Oby jego nawilżająca formuła dobrze zadziałała na moją skórę z problemami i nie przysporzyła jej więcej problemów!




 Rimmel Stay Matte - puder prasowany

pojemność 9g
cena regularna 25,99zł
Opis producenta: Puder nowej generacji zawierający naturalne składniki.

- Bawełna - długotrwale i skutecznie kontroluje błyszczenie się skóry, eliminując nadmiar sebum.
- Rumianek - koi wszelkie podrażnienia i redukuje zaczerwienienia.
- Ogórek - delikatnie odświeża i pomaga zachować czystość porów.

Puder idealny do cery wrażliwej i skłonnej do alergii - nie zawiera tłuszczu, substancji zapachowych, talku ani parabenów.

Już kiedyś stosowałam ten produkt. Pamiętam, że bardzo przypadł mi do gustu wariant transparentny, jednak z racji chęci skorzystania z pudrów sypkich zapomniałam o nim. Po paru latach znów wracam do mojego jednego z najlepszych pudrów. 



Cała seria Stay Matte mnie oczarowała. Ciekawa jestem jeszcze kremu BB, ale na razie wstrzymam się z racji niemiłych wspomnień bo kremie BB garnier może latem się skuszę. Szczególnie przypadł mi do gustu ten podkład, na pewno będę do niego wracać zimą, jesienią oraz wiosną, ponieważ nie wiem czy będę chętna używać tak matującego produktu latem.

See you soon!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz